SportsValmiera

Sportisks saturs

Ikviens, kas jau ir sataisījis savu interneta lapu vai, piemēram, interneta iepirkšanās platformu, tomēr ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo optimizācija. Pat, ja Jūs neziniet saīsinājumu “SEO”, kas apzīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad kas ir seo? Vienkāršiem vārdiem, iedomājaties, ka esat izveidojis sev interneta resursu – vietni, kā arī Jūs gribat, protams, lai cilvēki varētu to atrast unn gribētu apmeklēt. Konkrēti priekš tā būs izmantota seo optimizācija. Tā būs sava veida rīcības shēma, kurā apvienots rīcību komplekss, kas noved pie tā, ka Jūsu lapa tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Vairāk lasiet – http://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i

Digitalā mārketinga rašanās posmi

Vienlaicīgi ar pamata meklēšanas programmu parādīšanos tālajos 90. gados daudzi lietotāji saprata, ka viņiem tomēr ir jāizpēta meklētājprogrammu darbības algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku un klientus saviem resursiem. Tajā periodā parādījās sapratne tieši par to, kas ir seo un arī to kam tieši šis process būs nepieciešams, kā arī uzradās tāda profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli strādā jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šajā periodā pārsvarā pietika ar SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.
1998. gadā Google meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi visu izmainīja. Sekojot Google, arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. izstrādāja savu TIC algoritmu. Šie algoritmi bija līdzīgi un balstījās uz lapas svaru. Lielu svaru sāka ieņemt pašas mājas lapas optimizācija.
No 2012.gada meklētājprogrammas uzsākušas pamatīgu cīņu ar saišu surogātpastu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012.g. Tad 2014. gadā Yandex paziņoja, ka tiešām pilnīgi atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, un 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. jebkurš seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairak kā astoņi simti faktori, kas ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien sasniegt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, jau ir nepārtraukts kā arī grūts darbs lapā, kura pamatā ir pārdomāta seo stratēģija.

Mūsdienu biznesa haizivis – digitālā mārketinga aģentūra, kura zina savu darbu

Jūs sapratāt, ka tiešām būtu nepieciešama laba mārketinga aģentūra, ar ko tad sākt meklējumus? Ne vienmēr tā reklāmas aģentūra ir labākā, kas ir lielākā, kā arī parādās TOP-3 sarakstā, jo visbiežāk lielās kompānijās pastāv tik daudz esošo projektu, ka vairumā tiek īstenota procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Pēc tam, kad atradāt to vietu, kas vairāk patīk, uzziniet, kādi tad seo pakalpojumi tiks piedāvāti un kāds tad būs speciālistu sastāvs. Ir labi, kad ir tāds seo speciālists, kura uzdevumos ir interneta lapas seo audits un tad profesionāli izstrādāta seo stratēģija. Īstenībā reklāmas aģentūra var būt neliela, bet tanī var strādāt kvalitatīvi darbinieki, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ļoti labi, kad piedāvājumā ir arī mājas lapas izveide, tā kā tādā veidā lapa var tikt no sakuma izgatavota pareizi. Uzziniet paši priekš sevis, kas tad ir google reklāma, jo tas ir vēl papildus veids, kā nopelnīt no savas lapas. Šodien tieši digitālais mārketings jau ir tā lieta, kura ir jāakcentē, tas ļaus Jums pelnīt, kā arī iegūt sev pastāvīgus klientus. Tāpēc šajā gadījumā laba digitālā mārketinga aģentūra ir un paliks galvenais moments, kur izvēlēšanā jāpieiet īpaši cītīgi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *